SAAMO – De Formatie

SAAMO Magazine: periodiek magazine in vernieuwde huisstijl

communicatie – direct mailing – editoriaal – grafisch ontwerp

 

Samenlevingsopbouw ging onlangs voor een volledige rebranding en werd SAAMO. Een nieuwe, zachte naam en krachtige huisstijl past beter bij hun DNA. Het doel van de organisatie verandert niet, ze willen de actuele maatschappelijke behoeften van mensen in kaart brengen en met hun opbouwwerkers en partners meewerken aan structurele oplossingen.

Rebranding toepassen op periodiek magazine

We maakten eerder al enkele magazines in de oude huisstijl, maar kregen nu de kans om de rebranding van SAAMO toe te passen op de nieuwe edities van het magazine. Dankzij een gedetailleerde huisstijlgids gingen we aan de slag met nieuwe fonts, kleuren en grafische elementen. Ook met een branding die niet van onze hand is, weten we wel weg.

SAAMO efficiënt en voordelig versturen naar alle abonnees

We zorgden opnieuw voor een geautomatiseerde adressering naar de abonnees van het SAAMO-magazine. In de opmaak voorzien we plaats voor de adressering en het PB-nummer. Dat maakt het mogelijk om grote hoeveelheden post efficiënt, goedkoop en op tijd te verzenden.

Digitale download op de website

Naast het fysiek magazine zorgen we ook voor een digitale download die vrij beschikbaar is op de website. Op die manier kan iedere bezoeker of geïnteresseerde het magazine raadplegen en zich, indien ze dat willen, inschrijven om de volgende editie in hun brievenbus te ontvangen.

Bekijk ook deze projecten

of keer terug naar het overzicht

Samenwerken op projectbasis

Heeft u nood aan een specifieke ontwikkeling of ondersteuning op korte termijn? Dat kan! Laten we rond tafel zitten en kijken hoe we u kunnen helpen.

Contacteer ons voor uw project

Samenwerken op lange termijn

Op basis van uw jaarbudget en targets ontwikkelen we een strategie en ondersteunen we uw communicatie op lange termijn. Laten we afspreken en kijken of we een match hebben!

Samenwerken op lange termijn